Hej

Kunne du tænke dig at få en gratis online markedsføringsplan?

Jeg har sat lidt tid til side, til personligt at lave en online markedsføringsplan til din forretning, helt gratis.

Måden det fungerer på, er ved at jeg starter med at lytte til dig og finde ud af hvad dine mål er, hvilke udfordringer du har, hvad dine salgsmål er og hvad du vil gerne vil opnå med din virksomhed.

Det gør jeg ved at jeg kigger på dit nuværende udbud og salgsmateriale, kigger på hvem dine kunder er, analyserer din målgruppe og kigger på din salgsproces, researcher på markedet og bruger så det hele til at lave en skræddersyet marketingplan, til specifikt din forretning.

Det er en fed proces! 😎

Du sender en ansøgning lige herunder, eller du kan læse flere detaljer ned ad siden.

Du får en komplet skræddersyet online markedsføringsplan,
der viser hvordan det hele virker, og er klar til at blive implementeret

Alle mine markedsføringsplaner er unikke og din plan laves specifikt TIL DIG.

Jeg gør det på den måde, fordi jeg mener at din forretning er unik og anderledes, fordi alle forretninger er unikke og anderledes. Enhver forretning har brug for en skræddersyet markedsføringsplan der dækker de behov, funktioner og målsætninger som forretningen har.

Derfor jeg har sat tiden af til at hjælpe dig med det, fordi enhver forretning fortjener den rigtige plan, og ikke bare en plan. 

Hvad er det du får?

Jeg vil med stor glæde, lave en skræddersyet markedsføringsplan til din niche, din målgruppe af kunder og vise dig hvordan du får dem til at komme til dig, og bede om at få lov at købe af dig.

På den måde får du flere kunder, mere salg og større overskud på bundlinjen. Hvad endnu bedre er: Det hele er sat op til at køre automatisk - uden at du skal bruge mere tid på en masse annoncer eller besværlige tidsspildere af potentielle kunder, der alligevel ikke har tænkt sig at købe.

Som du sikkert ved, så er automatiserede systemer, der konstant og automatisk skaber nye leads og kunder samtidigt med profit på bundlinjen, den hellige gral, indenfor online markedsføring.

 

"Vil det virkelig virke for min forretning?"

Det er et fair spørgsmål!

Lad mig fortælle dig en KÆMPE hemmelighed i branchen, som andre markedsføringsfolk måske ikke tør indrømme: Der er ikke en one-size fits all indenfor marketingplaner.

Alle forretninger ER virkelig unikke.

Du har dit helt eget produkt, dit unikke personlige take på produktet/ydelsen, din unikke pris, dit unikke marked og din unikke måde at sælge på.

Hvis nogen siger til dig at en simpel løsning “bare virker for alle”, uden at tage sig tiden til at kigge på og forstå præcis hvordan din forretning virker, så prøver de bare på at sælge dig det de har, eller er TOTALT naive på hvordan det fungerer ude i virkeligheden.

Og det er derfor jeg gennemgår din forretning sammen med dig og giver dig en skræddersyet og unik markedsføringsplan, gratis. Gå igennem guiden her og se om du ikke tror det vil virke for din forretning.

 

Hvorfor vil jeg gøre det gratis?

Det er egentlig ret simpelt. Det er en af de måder jeg får kunder på.

Jeg ved at en vis procentdel af de kunder jeg gør det her for, vælger at lade mig implementere det hele for dem og vedligeholde det hele efterfølgende. Det er simpelthen sådan jeg får kunder i min forretning.

I stedet for at forsøge at overbevise dig om jeg kan hjælpe, vil jeg hellere demonstrere at jeg kan hjælpe dig, ved faktisk at hjælpe dig, helt gratis.

Det værste der kan ske, er at du får en gratis markedsføringsplan og en lille snak med mig hvor jeg gennemgår den og hvordan du kan implementere den.

 

Den store risiko

Der er en stor chance for at du ikke udnytter alle de bedste muligheder der findes, for at sælge dine varer/ydelser til det helt rigtige marked. Nogle gange er det bedste at få en andens perspektiv på sin forretning, fordi der kommer et friskt sæt øjne på og der stilles spørgsmålstegn ved alt. Ofte er det det næste logiske trin totalt usynligt for den som skal tage det!

 

Hvordan fungerer det?

Vi tager et møde, enten ansigt til ansigt eller via Skype/Google Meet/.. (bare rolig - det er super nemt!).

Under mødet tager vi en snak om din forretning, jeg stiller en masse spørgsmål og sideløbende laver jeg markedsføringsplanen til dig, live, imens vi taler sammen.

Så kan vi skabe en plan der rammer direkte ind i hjertet af din forretning. Med fokus på dine kunder og ydelser, sammen laver vi en plan som kan trække salg og gensalg og løfte dine kunders loyalitet overfor dit brand.

Når mødet er slut, så mailer jeg markedsføringsplanen til dig, så du kan bruge den som du ønsker.

 

Derfra kan du enten:

  1. Implementere hele planen selv.
  2. Eller vi kan tale om at jeg implementerer det for dig.

 

Den måske mest blærede garanti i verden

Hvis du virkelig mener jeg har spildt din tid med en plan, der intet kan - så får du 500 kr for at tage samtalen med mig, som kompensation!

Det jeg prøver at sige er, at du kan ikke rigtigt tabe på at få lavet en gratis markedsføringsplan til din forretning.

 

Hvad med implementeringen af planen?

 Hvis du synes min markedsføringsplan giver dig værdi, kan det være du har lyst til at tale med mig, om at jeg hjælper med at implementere den. Hvis jeg skal det så kan jeg love:

  • Jeg laver alt arbejdet personligt
  • Jeg analyserer din forretning, din niché, dine kunder og markedet (og stiller dig en masse spørgsmål, som jeg ved du er ekspert i)
  • Jeg skriver alle tilbud og annoncer (med hjælp fra dig eller den du ønsker i din virksomhed)
  • Jeg opbygger markedsføringsplanen, og du har personlig kontakt med mig i hele processen
  • Jeg tester, forbedrer og justerer din salgstekster og annoncer for dig. Det inkluderer justering af annoncer, landingssider, formularer, grafik, iconer, emojis, priser, klik, visninger, budgetter osv osv - vitterligt alting der kan justeres på ifht markedsføringen
  • Jeg hjælper også med det tekniske og forklarer alt det som ikke giver mening

 

Hvis du beslutter dig for at du vil have mig til at hjælpe med at implementere din markedsføringsplan..


..Hvis du vælger at du vil have mig til at eksekvere markedsføringsplanen for dig og lave alt det hårde arbejde; Og hvis jeg beslutter at vi er et godt match; Og jeg er 100% sikker på at jeg kan hjælpe dig:

Hvis det er tilfældet, så koster det 9.995 kr pr. måned at få planen eksekveret, gennemført, vedligeholdt og justeret i din forretning.

 

Men der er et MEN...

Der er selvfølgelig en hage (som du sikkert har ventet på), og her kommer den..

...før vi kan gå videre med den gratis markedsføringsplan så forstår du nok, at jeg kan ikke hjælpe alle.

Jeg kan kun hjælpe virksomheder som opfylder nogle strenge, men fair krav:

  1. Det er ikke for begyndere. Din virksomhed skal være kørende, have kunder og omsætning
  2. Du skal være villig til at betale for at annoncere
  3. Du har besøgende på dit website
  4. Du skal kunne levere varen/ydelsen til de kunder, jeg skal hjælpe med at sælge til

 

Det betyder: du bruger sandsynligvis penge på annoncering nu,
dit website får besøgende,
du har omsætning og salg, 
men du vil gerne vækste og gøre forretningen større. Måske endda meget større

Og de sidste krav:

Du har en rigtig virksomhed. Ikke noget “bliv rig på 30 dage”, abonnementer der ikke kan afmeldes eller snyd og bedrag af kunder. Du må heller ikke sælge dine kunders oplysninger videre, uden deres viden.

**Ingen undtagelser.**

 

Et værdifuldt og unikt tilbud

Jeg investerer min tid og energi i at lave værdifuldt stykke arbejde for dig, derfor skal alle kravene være opfyldt.

Hvis du opfylder kravene og gerne vil have mig personligt til at lave en skræddersyet markedsføringsplan til dig, så er det næste du skal gøre her:

Aftal et møde med mig ved, at gå ned og udfylde formularen nedenfor.

 Formularen spørger lidt om hvad du arbejder med, hvad din virksomhed hedder, hvad du vil opnå, hvordan I annoncerer mv. Formularen er super simpel, og tager kun 1 minut at udfylde.

Jeg bruger dine svar til at forberede mig, så vi kan komme i gang med arbejdet med det samme når vi taler sammen. Dine svar deles SELVFØLGELIG IKKE med nogen, overhovedet. Det er privat mellem os.

Jeg laver noget markeds research for dig og så får vi sat et møde i kalenderen - hvor vi sammen kan gennemgå og lave den gratis markedsføringsplan.

 

VENT 

Før du ansøger, så lad mig være hudløst ærligt..
..dette tilbud er ikke noget for dig, hvis du..:

 

  • ..er nystartet og ikke har omsætning enndu
  • ..ikke vil bruge penge på betalt annoncering
  • ..har under 20 besøgende om dagen på dit website
  • ..kun sælger varer med meget lav avance og ingen planer om mersalg til kunden

 

Det kan derimod være helt rigtigt for dig, hvis du..:

  • ..mener det er værdifuldt at lave betalt annoncering til den rigtige målgruppe
  • ..tjener penge på din forretning, men vil gerne vækste mere
  • ..bruger allerede annoncering og gerne vil skalere op, så længe der er et afkast der giver mening
  • ..er sikkert travl og har brug for færre opgaver, ikke flere, for at skalere din forretning
  • ..er vild med at eksekvere og få opgaver færdige og få ting til at ske - jeg har selvfølgelig brug for din ekspertviden i processen
  • ..er passioneret omkring at få din forretning til at vokse og er ikke bange for at tage fat og få eksekveret
  • ..kan tage imod råd og vejledning, best-practices og strategier på områder, hvor du ikke selv nødvendigvis er eksperten
  • ..forstår at resultater kan tage tid men at så længe pilen peger i den rigtige retning, så er der noget at arbejde med

 

Mit fokus er at skære igennem al støjen og finde de helt rigtige værktøjer 
der leverer de bedste resultater, på den enkleste måde, for jeres virksomhed

 

Sammen forsøger vi at finde de 10-20% af aktiviteterne der giver 80-90% af den gode, simple og overskudsgivende indtjening - og så sætter vi alle motorer på fuld skrue, for at øge trafikken, forbedre salget og købsoplevelsen for netop det.

Du har sikkert allerede en god forretning, men vil måske gerne have den skaleret op.

 

Lad mig spørge dig om noget...

Her er er 3 spørgsmål, til at perspektivere lidt over din forretning..

  1. Hvordan ville dit liv og din forretning se ud om bare 6-12 måneder, hvis omsætningen var øget med 30-50%, unødvendige aktiviteter var skåret fra og flere kunder købte og anbefalede jeres produkter til andre?

  2. Hvordan ville din forretning se ud, hvis I havde færre opgaver at løse og samtidigt med en større bundlinje?

  3. Hvad ville der ske hvis virksomheden “kun” blev 20% mere profitabel? Stadig ganske ok ikke? Prøv at få 20% ekstra afkast på en aktie, hvert år fremover. Det er ikke nemt! Men hvis det lykkes er det VIRKELIG mange penge over tid.

Og hvad nu hvis du kunne gøre det hele på en gang, med din egen forretning?

 

En simpel lille øvelse,
hvis du er 
gået i stå i forhold til at få udvidet din forretning:

Tænk hvis du kunne gøre dine annoncer 10% mere effektive? Det lyder ikke umuligt vel? Det rykker måske ikke så meget i sig selv, men 10% ekstra er også meget godt.

Hvad nu hvis vi også fik 10% flere kunder ind via remarketing? I sig selv ikke voldsomt - men sammen med 10% forbedring på annoncerne, ikke så dårligt måske.

Hvad nu hvis vi også kan forbedre købsraten med 10%? I sig selv ikke en kæmpe opgave, og måske heller ikke det som rykker dig fra en Audi A1 til en Ferrari. Men sammen med de andre to forbedringer, bliver det pludselig til en del.

Og hvad nu hvis vi kunne tilføje 10% mere til en kundes livstidsværdi. Alene - fint nok. Sammen med tre andre forbedring - holy moses.

Og hvad nu hvis vi kan få 10% flere besøgende ind på vores bedste produkt/ydelse?

Din virksomhed er pludselig ved at skalere i hæsblæsende tempo!

Prøv nu at også tilføje et nyt produkt som du forsøger at mersælge til alle dine kunder og 10% køber dette også.

Og hvad nu hvis du kan tilføje en forsikring eller et andet tilkøb (selvfølgelig noget som giver mening for kunden) der kan øge ordreværdien med 5% mere. Og hvad nu hvis ...

Kort sagt: der er meget at gøre og vi skal i gang nu og ikke næste år når konkurrenten allerede har gjort det hele og vi ligger tilbage i støvet og ærger os.

 

Alt godt kommer til den som... handler på sine idéer

Det sker selvfølgelig ikke overnight - men hvis vi kan rykke lidt i alle 7 håndtag så kan vi ikke undgå at forretningen skalerer på et tidspunkt.

Der ligger en masse penge på bordet og venter, og den eneste måde vi får fat i dem på, er ved faktisk at tage action. Det begynder i dag med at tage chancen og give din virksomhed muligheden for at eksplodere i størrelse. Første skridt er bare en gratis samtale om, hvordan du kan vækste din forretning.

 

Det næste trin du skal tage

Det hele starter med at vi sammen laver en gratis markedsføringsplan til dig, no strings attached.

Indsend formularen herunder, så vender jeg hurtigt tilbage. 


Tak for at du tog dig tid til at læse mine ord, jeg ser frem til at høre fra dig! 

Med venlig hilsen

Malte Lange

PS. Hvis du tror dette er det rette for dig, så udfyld formularen herunder, så hører du fra mig indenfor et par dage.

 

Ansøgningsformular

Mere om processen for implementering af planen

 

Hvad kan jeg præcis hjælpe med i implementeringen af planen?

Jeg hjælper med dig/jer med at fokusere og simplificere jeres markedsføring, til at fokusere på jeres bedste produkter til jeres bedste kunder.

Sammen identificerer vi fokus for samarbejdet og opbygger det marketingmateriale der skal til - og hver måned forsøger vi at forbedre materiale, opjustere trafikken og dermed øge antallet af kunder der kommer ind i din købsrejse. Samtidigt gør vi brug af remarketing til at samle alle dem op, som ikke får købt i første forsøg.

Sammen forsøger vi også at forbedre performance af salgssiden og købsrejsen for kunden.

 

 

Dette er hvad der sker når vi aftaler at arbejde sammen og eksekvere planen

Sammen analyserer vi jeres produkter, salgsproces og købere - og udvælger fokus for samarbejdet. De kan være et produkt, en produktgruppe, en ydelse, en type af ydelser eller lign.

Jeg hjælper med at opsætte remarketing og vedligeholde den hver måned. Det inkluderer måling af resultater, splittesting, forbedring af annoncer osv.

Sammen lægger vi en plan for hvordan vi øger mængden af trafik til dine bedste produkter, og eksekverer denne.
Derudover vedligeholder jeg den, måler på resultater og holder jer informeret hver måned om tiltag, resultater osv.

I tiden efter den første opsætning forbedrer, udvikler, tilføjer og vedligeholder vi al annonceringen, salgsmateriale samt købsrejsen for kunden.

Du er altid velkommen til at ringe eller skrive, så vi holder dialogen kørende om hvordan vi bedst får skaleret din forretning. Det er et samarbejde, og jeg har også brug for jeres input, for at kunne skabe gode resultater.

 

"Hvordan kommer jeg i gang med at få skaleret min forretning?"

Du sender mig en ansøgning på denne side, hvor du udfylder diverse spørgsmål og felter. Herefter tager vi en samtale på telefonen og hvis begge parter har lyst til at gå videre, så sætter vi gang i processen - og får optimeret din forretning sammen!

 

Hvordan er processen for samarbejdet?

Efter både du og jeg har besluttet os for at samarbejde, så starter vi med at få et overblik over dine produkter/ydelser og kunder, samt købsrejsen. Herefter udvælger vi sammen et fokuspunkt for forbedringen og går i gang med implementeringen.

Denne fase afhænger lidt at hvor stor og kompleks din/jeres forretning er, men tilpasses behovet.

Næste trin er at forbedre salgsmateriale, opsætte og forbedre remarketing, øge konverteringsraten og sidst men ikke mindst øge trafikken til det fokusområde vi har valgt.

Vi tager et kald på telefonen ca. hver anden uge og følger op på hvad der sker, hvad der skal gøres og hvor vi er nu ifht målet. I tiden imellem arbejdes der på at nå målet og løse opgaverne.

Efter nogle måneder er alt typisk sat op og herefter går vi over i forbedringsfasen. Ingen markedsføring rammer 100% rigtigt og optimalt i første omgang og derfor vil der altid være løbende forbedring og optimering - samt vedligeholdelse af annoncer, kundeflow, optimering og splittesting, samt generel forbedring af salget og kvaliteten af de besøgende. Jeg står for lange størstedelen af opgaverne, så I kan fokusere på at drive jeres forretning og udvikle andre områder.

  

Hvad skal vi gøre? Klarer du alt for os?

Det er et samarbejde hvor jeg dels vejleder og hjælper med at facilitere de nye tiltag. Jeg har brug for jeres input for virkelig at brænde igennem til jeres kunder, og der kan være mindre opgaver og justeringer af website som I skal klare.

Men det tungeste af arbejde, flowet og hele strukturen skal jeg nok tage mig af. Jeg opsætter f.eks. annoncer, skriver tekster, lave søgeordsresearch, splittester, analyserer data osv.


Kort sagt: jeg gør ikke alt, men jeg gør rigtigt meget. Samtidigt med vi sparrer om opgaverne, diskuterer annonceudtryk og performance, så uddanner jeg jer selvfølgelig i værktøjerne, hvad der er vigtigt, best-practices osv. Så jeres in-house know-how øges og I selv ved og lærer mere om markedsføringsteori og praksis, samt diverse værktøjer, strategier, tips og tricks. Alt marketingarbejde laves af mig selv, i direkte dialog med jer. Så har I styr på hele processen og I ved præcis hvem der er ansvarlig for jeres markedsføring.

Jeg står selvfølgelig for hele processen, planlægning, struktur osv., så I ved der er en tovholder på hele projektet.

 

Spørgsmål og svar om ydelsen

 

Jeg er meget skeptisk over for mig du kan hjælpe os - kan du overbevise mig om at du kan hjælpe?

Nok ikke :) Du er velkommen til at kigge på min blog, se hvad jeg har lavet af materiale her på siden og få en snak med mig. Men ultimativt bestemmer du, om du tror jeg kan hjælpe. Jeg vil ikke presse dig til at købe det forkerte eller bruge 3 timer på at fortælle rosenrøde historier om hvor god jeg er til at hjælpe. Take it or leave it :)

 

Jeg er ikke sikker på vores forretning passer til det du tilbyder, tror du det kan hjælpe os?

Måske - Lad os tale sammen! Hvis jeg ikke tror at jeg kan give jer resultater, så siger jeg det. Jeg vil kun indgå i et samarbejde hvor begge parter får noget godt ud af det. Jeg er heller ikke bange for at anbefale et bureau eller en ekspert som passer bedre på jeres behov, hvis det jeg tilbyder ikke er det rigtige. Og det koster selvfølgelig ikke noget at tage en snak.

 

Jeg har slet ikke 9.995 kr om måneden at bruge på en ekspert til at hjælpe med lave min markedsføring, hvad gør jeg?

Det er helt i orden. Jeg kan tilbyde dig et en-dags review af din markedsføring, hvor vi gennemgår dine produkter, salg, markedsføring, købsrejse, konvertering og du får en konkret handlingsplan for hvad du kan gøre for at komme videre, uden min hjælp hver måned. Prisen er 5.995 kr + moms pr. dag.

 

Kan jeg få rabat?

Nej. Jeg tilbyder kun ydelsen til virksomheder som kan se værdien i det arbejde jeg kan tilbyde. Og prisen er sat, så det giver mening for mig at lave. Hvis du ikke tror at du kan få pengene tilbage 2, 5 eller 10 gange ved at forbedre dit salg, få flere købere, mersælge og få mere potentiel trafik, så er dette ikke det rigtige tilbud for dig.

 

Kan jeg ikke gøre det hele selv?

Måske! Men hvor lang tid tager det, hvor mange gange skal du vælge forkert og hvor meget omsætning vil du miste fordi det gik for langsomt?
Ingen af mine metoder er rocket-science, men korrekt implementation, strategi og værktøjer kombineret med velskrevne annoncetekster, forståelse for salg på nettet og den rigtige pris gør at mit arbejde kan tjene sig selv hjem 5-20x på relativt kort tid, for en virksomhed der i forvejen omsætter og har kunder.
Hvis du ikke er klar til at indgå et samarbejde med mig, så start endelig på processen selv og tag fat i mig når du har brug for en ekspert og sparringspartner.

 

Hvordan afmelder jeg mig?

Du kan bare skrive en mail eller ringe, så er du opsagt indenfor 30 dage (efter de 3 måneders binding).

 

Hvordan tilmelder jeg mig?

Udfyld og indsend formularen på denne side (bare rolig, det tager kun 1-2 minutter), så tager vi en samtale på telefonen hurtigst muligt. Jeg bruger dine svar, til at forberede mig - så vi kan komme i gang med at arbejdet med det samme, når vi taler sammen.

Jeg kontakter jeg dig via email indenfor 3 arbejdsdage og vi får sat en tid i kalenderen, der passer os begge.

 

Er der en binding?

Kun 3 måneder. De første 1-2 måneder er typisk langt mere arbejde for mig end månedsbetalingen dækker, men det er delt ud på 3 måneder, så det er nemmere at betale for jer. Derefter er der opsigelse med 30 dages varsel.

 

Hvem ejer dataene?

I ejer alle jeres annoncer, data, salg og kunder. Jeg laver også kun annoncer på jeres konti, som I bestemmer over.
Alle kampagner og tiltag skal fjernes og slettes og må ikke anvendes, hverken direkte eller til inspiration, fremadrettet, såfremt betalingsbetingelserne og bindingen ikke overholdes.

 

Hvad inkluderer tilbuddet ikke?

  • Alt forbrug på Google Ads og Facebook (og evt. andre platforme) skal I selv betale.
  • Andre ydelser end det beskrevne.
  • Programmørarbejde.
  • Video og billedproduktion (udover anvendelse af det I kan levere).

Jeg kan typisk både facilitere hjælp til fx. programmering og videoarbejde med mine faste samarbejdspartnere. Jeg kan tage hele dialogen med dem, så det bliver lettest muligt for jer.

 

Garanterer du at vi får resultater?

Nej. Jeg gør altid mit allerbedste for at hjælpe med at skalere jeres forretning. Jeg ved godt at jeg ikke tjener penge på jer i fremtiden, hvis ikke I får resultater. Jeg lever af at skabe gode resultater, og sigter altid på et LANGT og TÆT samarbejde, til glæde for begge parter.

Jeg tager dog ikke ansvar for hvad I får af resultater, da der er alt for mange faktorer som spiller ind på en virksomheds overskud og resultat. F.eks. har jeg ikke indflydelse på konkurrencesituation, lovgivning, programmørarbejde, fejl i software, hacking, menneskelige fejl og mangler, prissætning af jeres produkter, udelukkelse af annonceplatforme, manglende lager/levering og meget andet.

Derudover fraskriver jeg mig ethvert ansvar i forbindelse med rådgivning og konsulentarbejde for jeres virksomhed. Se min Ansvarsfraskrivelse for detaljer.

 

Hvad indeholder markedsføringsplanen?

Markedsføringsplanen kan indeholde alt du måske kender fra min e-bog suppleret med en eller flere af følgende muligheder: tilbud, remarketing, automatisering, flows, søgeannoncer, dynamiske annoncer, andre salgsvinkler, nye marketingtilgang, noter, forslag, email kampagner, content marketing, opfølgning, salgsvideoer, salgsbreve, cash machines, krydssalg og opsalg.