Online Messeannoncering

Målrettet annoncering til messedeltagere imens de står på messen og venter på at blive inspireret  

Kontakt os og hør nærmere
value 1.png
Annoncering direkte til kundens mobil før, under og efter fagmessen
value 2.png
Ram de helt rigtige mennesker, der hvor købelysten er størst
value 3.png
Deltagerne ser dit budskab og du bliver husket - også efter messen

 Vil du brænde igennem med dit produkt eller ydelse til en messe?

tradefair.png

Vi kan sende en annonce direkte ind i deltagernes telefoner mens de er tilstede på messen. Det vil sige at vi kan lave super-relevant markedsføring til den helt rigtige målgruppe - mens de faktisk er i købehumør og er åbne for nye idéer.

 

Deltagelse som udstiller og muligheden for at skabe
en markant større kontaktflade

Tilstedeværelse på messen spiller en vigtig rolle, men det er svært at sikre at alle messedeltagere besøger din stand - eller i det hele taget hører eller ser dit budskab. Med online messeannoncering, kan du komme meget bredere ud og målrette dit budskab som du ønsker.

 

Brug online messeannoncering som en del af jeres messe-strategi og få mere ud af jeres indsats 


Maltes Marketing står for al opsætning, tekster og alt det tekniske med annonceringen
- du sparer en masse tid samt penge og kan fokusere på din virksomhed til messen og sikre et bedre udbytte af jeres tid og økonomiske investering i messen

Hør mere om mulighederne med messeannoncering - udfyld formularen her

Hvad får du ud af online messeannoncering?

Fortjeneste.png

Få mere ud af din investering i messen

Når du alligevel bruger penge på stand, messeudstyr, reklameartikler, medarbejdere og diverse roll-ups mv. kan du sikre at du får mere ud af din investering, ved at få flere mennesker til at se dit budskab

Mængde.png

Få flere besøg på din stand

Hvis du ønsker kan vi opsætte annoncen så den fx. tilbyder en særlig fordel, rabat eller deltagelse i en konkurrence hvis de kommer forbi jeres stand - eller bare gør opmærksom på hvad I tilbyder

Automarisering.png

Følg automatisk op på alle messedeltagere

Alle som har set dine annoncer før eller under messen kan vi sende en annonce til efter messen og fx. samle op i en Lead formular, forsøge at få dem ti lat ringe eller kontakte jer via jeres website.

Globus.png

Hvor som helst i verden!

Alle messer i verden kan som udgangspunkt annonceres til - uanset om du er aktiv i Danmark, Tyskland, USA eller et helt andet sted

Leads.png

Opsamling af Leads

Hvis I arbejder med opsøgende salg til leads, kan vi lave annonceringen som Lead-formularer, der samler kontaktdata op, som I efterfølgende kan tilgå og anvende.

Kontaktflade.png

Større kontaktflade

Når vi både er fysisk tilstede med en stand, har reklameartikler og kombinerer det med annoncering før messen overhovedet starter, annoncerer til besøgende mens de er der og følger op efterfølgende, øger vi chancen for at potentielle kunder fanger og handler på vores budskab.

Pris for messeannoncering

Basis pakke

Pris: 14.995 kr

  • Planlægning, strategi og opsætning
  • Kampagne der rammer de besøgende på messen
  • Kampagne der følger op efter messen (fx. i 7 dage efter), på alle der har set jeres budskab

Fuld pakke

Pris: 22.995 kr

  • Alt fra Basis pakke
  • Kampagne der "opvarmer" potentielle kunder før messen 
  • Mulighed for Lead-indsamling med Lead-formular både før, under og efter - kan integreres med fx. Google Drive eller jeres CRM-system

Øg chancen for at jeres budskab bliver set

Vi opsætter en kampagne der viser det du tilbyder frem, til de rigtige mennesker - uanset om det er for at øge kendskabsgraden, skabe direkte salg eller for at starte en dialog mens I står på messen

Start.png
Sted.png

Kampagnen tilpasses så vi kun rammer dem som faktisk er tilstede på messen og i de dage hvor jeres messe løber af stabelen. Det sikrer at annonceringen er relevant og flere på messen ser jer og opdager hvad I tilbyder.

Der kan annonceres før, under og efter messen - en mulighed, som gør at du kan varme målgruppen op allerede inden messen er begyndt, sikre flere besøgende på jeres stand under messen (og nå ud til mange flere end I ellers har mulighed for) og følge op i perioden efter messen er slut - for at være top of mind og få endnu flere leads til at kontakte jer

Tid.png

Vil du høre nærmere, før du bestiller?

Giv mig et ring, så ser vi sammen nærmere på mulighederne med messeannoncering, som kan give mening for din virksomhed.

Jeg ser frem til at høre fra dig og hjælpe dig med at nå ud til mange flere potentielle kunder og få et større udbytte af din messeindsats.

Med venlig hilsen
Malte Lange

Kontakt mig her

Spørgsmål og svar

Kan det virke for jeres forretning?

Måske! Lad os tage en snak om produkt/ydelse og jeres forretningsmål - så rådgiver jeg gerne før I beslutter jer.

Hvad inkluderer messeannoncering ikke?

  • Alt forbrug på annoncer også kaldet ad-spend, skal I selv betale udover. Budgetter vælger vi sammen og kan altid justeres op og ned fra jeres side.
  • Andre ydelser end det beskrevne.
  • Programmørarbejde.

Hvem ejer dataene?

I ejer alle jeres annoncer, data, salg og kunder. Jeg laver også kun annoncer på jeres konti, som I bestemmer over.

Kan det bruges selvom vi ikke er udstillere på en messe?

Ja! Der er ingen krav om deltagelse som udstiller for at kunne annoncere til deltagere. Og du behøver heller ingen godkendelse fra en messe for at køre annonceringen, da den principielt ikke har noget med messen at gøre - vi målretter bare annoncer til mennesker som er på et givent sted, på et givent tidspunkt

Betingelser

  • Priser er eks moms
  • Udgifter til annoncering betales af kunden separat
  • Betingelser godkendes ved bestilling

Garanterer vi at du får resultater?

Jeg gør altid mit allerbedste for at hjælpe med at markedsføre jeres forretning. Jeg ved godt at jeg ikke tjener penge på jer i fremtiden, hvis ikke I får resultater. Jeg lever af at skabe gode resultater, og sigter altid på et LANGT og TÆT samarbejde, til glæde for begge parter.

Jeg tager dog ikke ansvar for hvad I får af resultater, da der er alt for mange faktorer som spiller ind, som jeg ikke har indflydelse på  fx. konkurrencesituation, lovgivning, programmørarbejde, fejl i software, hacking, menneskelige fejl og mangler, prissætning af jeres produkter, kundeinteresse, manglende lager/levering og meget andet.

Det kan ikke garanteres hvem eller hvor mange der får annoncen på messen, da det afhænger af deres mobiltelefon og hvilke retttigheder der er sat op. Typisk ser vi at ca. 50-70% af deltagere kan rammes med en annonce henover en messe.

Se min Ansvarsfraskrivelse for detaljer.